Naleśnikowe roladki z owocami, dżemem i masłem orzechowym (bezglutenowe, wegańskie)

Naleśniki są idealne jako przekąska do szkoły, pracy i na podwieczorek. Owoce i masło orzechowe to cenne dodatki, które warto włączyć do swojej diety. Jeśli występuje alergia na orzechy masło w przepisie z powodzeniem można zastąpić.

Składniki:

  • naleśniki usmażone według tego lub tego przepisu.
  • owoce: ja użyłam gruszki i banana
  • masło orzechowe: ja użyłam masło crunchy Primavika
  • wysokiej jakości dżem lub konfitura

 

Przygotowanie:

Uwagi:

  • Na jedną rolkę potrzebujemy około ćwierć banana i ćwierć gruszki. Można nałożyć trochę więcej.
  • Masła orzechowego nie powinno być więcej niż tej jeden pasek. Jest ono dość tłuste i kaloryczne, więc tyle zupełnie wystarczy. Jeśli występuje alergia na orzechy można użyć np. masła sezamowego lub samego dżemu.
  • Rolkę po zwinięciu należy zawinąć w folię spożywczą i włożyć na kilka godzin do lodówki
  • Rolkę można pokroić na małe kawałki albo zjadać w całości:)

Tutaj znajdziesz inne pomysły na naleśniki. 

Zobacz więcej na moim kanale YouTube

Dowiedz się jak żyć z chorobą przewlekłą, posłuchaj rad dotyczących Twojej diety oraz zapoznaj się z najciekawszymi historiami z mojego życia!

Podobne wpisy

zapiekanka ziemniaczana

Zapiekanka ziemniaczana wegańska z bezglutenowym beszamelem.

krewetki z chorizo

Krewetki z chorizo z zielonym groszkiem(bez glutenu i nabiału)

łosoś duszony w mleku kokosowym

Łosoś duszony w mleku kokosowym z curry, porem i cytryną

bezglutenowe placuszki

Jogurtowe (roślinne) placuszki z jabłkiem bezglutenowe

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *